Chcete-li předplatné rychle zrušit, můžete nás kdykoli kontaktovat tým podpory . Odpovíme do 48 hodin.

Na různých platformách se kroky liší. Vyberte platební platformu, na které jste zadali objednávku, a podle pokynů zrušte předplatné.

1. Jak zrušit předplatné na MyCommerce

Můžeš podat žádost o podporu na MyCommerce, abychom vám pomohli zrušit předplatné, nebo můžete předplatné zrušit sami, postupujte podle následujících pokynů:

  • Přihlaste se ke svému účtu MyCommerce pomocí tohoto odkazu: https://account.mycommerce.com

  • Najděte číslo objednávky, které potřebujete k odhlášení.

  • V této objednávce najděte červené tlačítko pro zrušení.

  • Klepnutím na Ano potvrďte zrušení.

  • Poté se vám zobrazí připomenutí, že vaše předplatné této objednávky bylo zrušeno.

  • Na konci obdržíte e-mail s upozorněním, že vaše předplatné bylo úspěšně zrušeno.

2. Jak zrušit předplatné na Pádle

Můžete kontaktovat Tým podpory PassFab pomoci zrušit budoucí předplatné. Můžete také kontaktovat tým podpory Paddle a požádat o zrušení na https://paddle.net/contact nebo poslat e-mail na adresu [email protected].

3. Jak zrušit předplatné na Paypal

Postupujte prosím podle následujících kroků:

  • Přihlaste se ke svému účtu PayPal na adrese www.paypal.com.
  • Klepněte na ikonu Nastavení.
  • Klikněte na Platby.
  • V části Předschválené platby klikněte na Spravovat předem schválené platby.
  • Vyberte obchodníka, jehož smlouvu chcete zrušit, a klikněte na Zrušit.
  • Kliknutím na Zrušit profil potvrďte svůj požadavek.

Více se můžete dozvědět na stránce podpory PayPal:

Podpora PayPal

4. Co dělat, když byla moje objednávka automaticky obnovena?

Vzhledem k omezením systému je účtovaný poplatek za předplatné nevratný. Před pokladnou v nákupním košíku uvidíte, že plán předplatného je „Obnovení: Automatické“. A před obnovením objednávky vám platební platforma předem zašle e-mail s upozorněním, takže stále máte možnost předplatné zrušit.

Nejsme si jisti, zda jste tento druh e-mailu ignorovali, nebo byl označen jako SPAM. Z těchto skutečných důvodů se po obnovení objednávky nevrací.

Chcete-li se vyhnout budoucím opakovaným platbám, zrušte předplatné včas. Máte-li jakékoli obavy, neváhejte kontaktujte nás.