PassFab se snaží poskytnout každému zákazníkovi uspokojivý zážitek s používáním produktů a služeb PassFab. Veškerý software PassFab lze otestovat zkušebním stažením. Zkušební verze nabízí bezplatné skenování a náhled pouze s omezením bez obnovy nebo exportu. To by mělo uživatelům pomoci určit, zda software funguje podle očekávání a zda uspokojuje nákupní poptávku. Pokud máte nějaké dotazy nebo rady, neváhejte kontaktujte tým podpory PassFab .


Doufáme, že budete mít vzrušující nákup. Pokud však potřebujete vrátit peníze, jsme tu vždy, abychom vám pomohli. Žádost o vrácení peněz bude zodpovězena do 24 hodin. Všichni zákazníci za podmínek vrácení peněz mají nárok na 30denní záruku vrácení peněz.

Část 1. Vratné okolnosti

Pod vedením záruky vrácení peněz nabízí PassFab vrácení peněz za následujících okolností.

1.1 Problém s nákupem

1. Duplicitní nákupy

Pokud jste produkt zakoupili opakovaně ve stejnou dobu, je podporováno vrácení peněz nebo výměna jiného produktu za stejnou cenu.

2. Špatný nákup

Vrácení peněz za váš nesprávný nákup bude přijato poté, co si zakoupíte správný produkt z oficiálních stránek PassFab.

3. Zaplaceno vyšší než cena

Pokud jste zaplatili vyšší cenu, než je cena produktu, zkontrolujte nejprve, zda se jedná o daň nebo poplatek za bankovní služby, a pro podrobnosti kontaktujte organizace pro vrácení daní nebo banku. Pokud ne, mohou to být servisní poplatky účtované platformou třetí strany, jako jsou poplatky za ochranu stahování a fyzické CD, které zajišťují, že si můžete produkt stáhnout, i když změníte počítač. Pokud si tyto služby zakoupíte, můžete se svobodně rozhodnout. Pokud jste za ně omylem zaplatili, pomůžeme vám kontaktovat platební platformu třetí strany a vrátit poplatky za služby.

4. Žádný registrační kód neobdržel do 24 hodin po nákupu

Pokud jste zakoupili jakýkoli produkt z oficiálních stránek PassFab a úspěšně za něj zaplatili, ale neobdrželi jste registrační kód e-mailem do 24 hodin (doporučujeme zkontrolovat schránku Spam), nebo jste nenašli registrační kód z našeho získat stránku s registračním kódem , PassFab vám nabídne vrácení peněz.

1.2 Vydání automatického předplatného

Zákazníci mohou zrušit automatické předplatné kdykoli před dalším obnovením kontaktováním týmu podpory nebo odkazem na zrušit průvodce předplatným . Pokud se obrátíte přímo na platební platformu (mycommerce.com nebo paddle.com), ujistěte se, že jste obdrželi potvrzovací e-mail, že služba obnovení byla úspěšně zrušena. Nebo vám bude automaticky účtován poplatek. Doporučuje se kontaktujte tým podpory PassFab přímo zrušit.


Pokud PassFab nebo platební platforma odpoví, že obnovení bylo zrušeno, ale stále vám bude účtován poplatek v den předplatného, můžete poskytnout odpovídající důkaz (snímek obrazovky e-mailu z PassFab nebo platební platformy, že služba obnovení byla úspěšně zrušena atd.), vrátíme vám platbu za obnovení.

1.3 Problém s produktem

Pokud jste při používání našich produktů narazili na nějaký technický problém, prosím kontaktujte tým podpory PassFab nejprve a spolupracujte na nalezení problému, včetně poskytnutí snímků obrazovky, souborů protokolu nebo přijetí bezplatných vzdálených služeb poskytovaných PassFab. Pokud problém nelze vyřešit a vy nejste ochotni čekat na upgrade nebo jiný kompenzační plán, PassFab nabídne vrácení peněz. Po vrácení peněz bude vaše licence deaktivována.

Část 2. Nevratné okolnosti

Za následujících okolností PassFab obvykle neumožňuje vrácení peněz.

2.1 Problém s nákupem

1. Změna názoru po nákupu

Pokud si to po nákupu rozmyslíte nebo jste již zakoupili podobný produkt od jiné společnosti. V tomto případě PassFab nevrací peníze.

2. Rozdíly v cenách produktů PassFab mezi různými regiony nebo kanály

Cena produktu na oficiálních webových stránkách PassFab v angličtině je americký dolar a ve výchozím nastavení se nachází ve Spojených státech. V různých zemích a regionech se cena bude lišit. Pokud v tomto případě požádáte o vrácení peněz, PassFab vám peníze nevrátí.

3. Žádost o vrácení peněz tvrdila, že neobdržel registrační kód do 2 hodin po úspěšné objednávce

PassFab obvykle odešle registrační kód do 2 hodin po úspěšném potvrzení objednávky, ale někdy registrační kód nelze obdržet včas kvůli síti, systémovým závadám, nastavení spamu ve vaší poštovní schránce nebo překlepu v e-mailu atd. prosím kontaktujte tým podpory PassFab nebo navštívit získat stránku s registračním kódem pro získání registračního kódu budou všechny dotazy zodpovězeny do 24 hodin.

4. Žádost o vrácení peněz za nespokojenost způsobenou nepochopením funkcí a schopností produktu.

Zkontrolujte prosím stránku produktu a stránku průvodce na webu PassFab a před konečným rozhodnutím o nákupu vyzkoušejte bezplatnou zkušební verzi. Pokud produkt odpovídá obsahu propagovanému na webových stránkách a věrně provádí úkol podle popisu funkce, žádost o vrácení peněz nebude přijata.


PassFab nenabízí vrácení peněz za software, pokud produkt nesplňuje potřeby zákazníka kvůli tomu, že zákazník nerozumí funkčnosti produktu. PassFab však může přímo nahradit zakoupený produkt správným produktem, pokud cenový rozdíl mezi produkty nepřesáhne 20 USD během záruční doby. Pokud je zakoupený produkt nahrazen správným produktem za nižší cenu, PassFab nevrátí cenový rozdíl.

2.2 Vydání předplatného

Není požadováno, aby byla služba automatického předplatného zrušena před datem obnovení. Pokud budou zákazníkům účtovány poplatky v den obnovení, nebude akceptována žádná náhrada.


U všech licencí produktu PassFab se službou obnovení se v nákupním košíku zobrazí upozornění o automatickém cyklu obnovení. Jakmile dokončíte platbu, znamená to, že souhlasíte s funkcí obnovení. Můžeš kontaktujte tým podpory PassFab před datem obnovení, nebo postupujte podle našich pokyn ke zrušení předplatného pro zrušení automatického předplatného. Pokud nezrušíte automatické předplatné před datem obnovení, nevrátíme vám peníze, jakmile vám bude v den obnovení naúčtována částka.

2.3 Problém produktu

Požádejte o vrácení peněz za technické potíže, ale odmítněte spolupracovat s týmem podpory PassFab poskytnutím podrobností o řešení problémů.